Alla inlägg under mars 2012

Av Linda Karlberg - 30 mars 2012 11:19

Mycket goda kakor att ha till fika. Min favorit av dessa 2 är definitivt ballerina marängsviss men gardera dig med ett stort glas mjölk. Mums! :) Perfekt för ett kakmonster som jag! :)


Av Linda Karlberg - 30 mars 2012 10:00

Inte kan man klaga i dag! Våren är på väg med stora steg och det samma gäller solen och värmen. Men även till min förskräckelse min pollen allergi. Har sedan liten tös  pollenallergi som innefattar gräs, gråbo och björkpollen samt en del blommor som prästkragar och maskrosor. Har sån tur redan börjat medicinera så förhoppningsvis blir denna våren lindrigare för min del en den föregående. :)  Nä nu kan jag inte sitta här o dega. Ska pyssla lite här hemma. sen väntar en kväll på jobbet med världens bästa arbetskamrater. Tjingeling och trevlig Fredag töser och pågar!

Av Linda Karlberg - 29 mars 2012 11:15

Så kan jag med en mening beskriva filmen kvarteret skanan åker till Laholm skrattade gott och filmen var super bra. En perfekt film att gå och se med sin respektive. lsar denna typen av humor och sedan att jag hade min man att mysa med under bion gjorde inte saken sämre! Underbart!

Av Linda Karlberg - 28 mars 2012 09:55

Denna film ska jag och min man gå och se på folkets hus här i byn. Både jag och Nicklas är stora fan av kvarteret skatan och dess underbara humor. Ska bli mysigt och kul med bio besök mitt i veckan. Återkommer med vad vi tyckte om filmen. :) Tjingeling!  

Av Linda Karlberg - 28 mars 2012 09:50

Har nu tröttnat på min bloda kalufs och har köpt hem hårfärg. Tänkte nu e det dax för en förändring. Har haft mitt hår i min normala hårfärg nu i snart 1,5 år och nu e det dax att göra en liten förändring. Ska be Nicklas hjälpa mig nu nån dag framöver innan jag drar ner till Göteborg  att hjälpa mig. Min man r förutom datorer och teknik även duktig på att färga och slinga hår. :) Så ska bli spännande och kul med en liten makeover! :P  

Av Linda Karlberg - 26 mars 2012 17:01

Hej hopp! Då e det den första vardagen sen man ändrade klockan. Tycker vädret har varit lite tokigt i dag med en mulen förmiddag med regn hängandes i luften och en eftermiddag med solglimtar och blåst.  Våren är lite  opålitlig nu till en början  tycker jag i alla fall. Men som dom lärde alltid brukar säga efter regn kommer solsken.  Har nu smått börjat förbereda inför min resa till Göteborg. Ska bli super kul att komma i väg lite efter all sjukdom som jag fått utstå denna början på året. Har ju redan hunnit med 1 förkylning, 2 maginfluenser var av den sista med 39 drygt i feber. Tycker att nu e det dax att unna sig lite guldkant i vardagen.  Nä nu ska jag ta och börja göra i ordning matlådorna till jobbet i morgon, men jag lovar att återkomma.  Tjingeling!

Av Linda Karlberg - 25 mars 2012 17:52

kan man var annat när min lediga helg har bjudit på delvis fint väder, storhandling, tvätt samt bara umgås med gubben och Eddie Nu vankas det våfflor och söndags mys för vår del. Eddie sin tur är lycklig över att våren har kommit så han har tillbringat hela dagen utomhus. Och kors i taket vi kom i håg att ändra klockan i går kväll så denna gången vart det inte lika virrigt som en gång tidigare då jag glömde ändra till vintertid och överraskade mina arbetskompisar med att komma till jobbet en timme för tidigt. Nä nu ska jag ta och hjälpa Nicklas att duka fram. Trevlig söndag töser   och pågar! Tjingeling! :)

Av Linda Karlberg - 24 mars 2012 17:50

Har nu börjat räkna ner dagarna tills jag ska åka till min lillebror i Göteborg en vecka över påsk. :-) Dels längtar för ärr jag och min bror har varit tajta sen vi var små men nu Har vi inte setts på lite över 3 år. Saknar honom jätte mycket han är inte bara min lillebror utan även min bästa vän. Dessutom ska vi gå och se Nightwish ett finsk goth/metal band som vi båda älskar. Kan det bli bättre?! Tjingeling! :-)

Presentation


Hello! Är en ursprunglig skånetös på 30 som vill dela mina tankar, min vardag och rologa guldkanter i vardagen med min familj och mina vänner!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade du min blogg?
 via facebook
 känner dig privat
 via bloggplatsen.se
 råkade titta förbi
 tips av en vän

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards