Alla inlägg under april 2012

Av Linda Karlberg - 27 april 2012 17:16

Saknaden är stor. Vilken vecka det har varit hitintills. Jag har mist 2 för mig speciella människor i mitt liv. Fast det har gått några dagar är chocken lika stor. Saknar er och tänker på er varje dag Morbror Lasse och Cerny. <3

Av Linda Karlberg - 24 april 2012 16:57

Fick besök av en av mina närmaste vänner i dag som tyckte jag behövde lite stöd och sällskap efter allt som hänt.

Fick blommor av henne och en annan av mina underbara vänner. En bukett med vackra lila tulpaner. Det är så jag får en tår i ögat och det värmer i hjärtat. Känns så skönt att ha såna vänner med hjärtan av guld. Tack för att ni finns ni vet vilka ni är så ingen nämnd ingen klämd. Älskar er! <3

Av Linda Karlberg - 24 april 2012 12:30

Det har varit ett tufft dygn för min del. I går gick en mycket god vän och extra pappa till en kompis bort. Visst  han hade varit sjuk länge men saknaden är stor. Hoppas han har det bättre där han är nu och att han nu har fått ro. R.I.P Cerny. tack för att jag fick lära känna dig. Tänker på din familj. <3


I dag kom det andra dödsbeskedet. Ett väldigt oväntat som verkligen kändes som ett slag i magen. Min älskade extra morbror var var med i en bilolycka i Skåne och avled på plats. Har varit mycket hos han och min extra moster när jag var  liten. Minns han som en mycket varm och godhjärtad person som ville alla väl och som brand för barn som farit illa. Mina tankar går även till mina extrakusiner samt alla barn som fick äran att träffa honom.  Vila i frid Lasse. Tack för alla minnen. Tack för att jag fick lära känna dig. Saknaden är stor. Vi är många som sörjer och saknar dig. <3


" <3 If tomorrow never comes
Will she know how much I loved her
Did I try in every way to show her every day
That she's my only one
And if my time on earth were through
And she must face this world without me
Is the love I gave her in the past
Gonna be enough to last
If tomorrow never comes <3 "

Av Linda Karlberg - 23 april 2012 14:08

I bland önskar jag att jag kunde slå upp vad mina drömmar betyder. Ni vet som att jag bara skulle berätta min dröm för en magisk bok och hokus pokus skulle  förklaringen till min dröm stå med stor tjock guldskrift framför mig.

Har den senaste tiden drömt mycket om en person som egentligen biologiskt sätt i alla fall skulle stå mig nära och vara ett stöd i livet. Men  som sagt var allt är inte bara så enkelt. Denna personen har i mina drömmar den senaste tiden själv fått känna hur det känns att bli trampad på, spottad på. En så kallad pay back. Vaknar varje morgon med ett leende och skrattar gott. Ännu en dag utan dig ditt as är ännu en dag i paradiset. :) Så den som kan ge min tips på drömtydning är välkommen. :)

Av Linda Karlberg - 20 april 2012 17:38

I dag var det bra att jag fick skjuts från jobbet och ner till affären. Det blåser och snöar ute. Det märks att det är April väder. Jag som hade tänkt börja köpa hem blomjord och göra vid rabatten snart. Får avvakta och se om det blir något bättre tills dess. Helgen kommer spenderas på jobbet tillsammans med en av mina trevliga arbetskamrater. Men nu ska jag ta och njuta av Fredags kvällen. Trevlig helg på er! Tjingeling! :)

Av Linda Karlberg - 19 april 2012 09:48

Hej hopp! Nu var det ett tag sen jag uppdaterade men det har inte hänt så mkt. .) Har mest jobbat och pysslat lite hemma. I tisdags kom dagen jag väntat länge på. Min chef kallade in mig på sitt kontor. Hon erbjöd mig en månads vikariat för en arbetskompis som pluggar just nu. Vart super glad. Så nu den 1/5 går jag på mitt vik. Äntligen är det min tur! :)

Av Linda Karlberg - 13 april 2012 11:29

Nu var man hemma igen efter en toppen vecka i Göteborg hos Adde. :)  I eftermiddag återgår jag till mitt jobb och mina arbetskamrater. Saknat er massor men i bland behöver man få vila upp sig. Nu ska det minnsan inte gå 3 år tills vi ses igen kom vi överrens om jag och min bror. För så kul som vi hade den veckan har vi inte haft i hopa på många år. <3  Inget e så underbart som att ha så fin familj som jag har. <3 Och som jag alltid brukar tänka hemma är bäst! <3

Av Linda Karlberg - 11 april 2012 17:05

Det var tidernas bästa konsert med ett band jag lyssnat på sedan tonåren. Äntligen fick jag chansen att se dom. Att se deras spektakulära scen show med all pyroteknik var ljuvlig. Alla hitsen som bara satt som en smäck och jag får ju inte glömma Jukkas trumshow och Markos underbara röst i låtarna som planet hell som är en favorit som ligger mig väldigt varmt om hjärtat. <3 Helt underbar konsert som jag aldrig glömmer. Nästa gång dom kommer till Sverige ska jag försöka se dom igen. 

Deras förband Battle beast var grymma dom med med en sångerska med oanade och mäktiga röst resurser. 

Så helt enkelt en toppen kväll. :)

 Innan konserten så var jag ute på stan på egen hand då min lillebror jobbade. Gjorde hela Nordstan (nordens största köpcentrum) Kom ut med lite fynd. :) Vad kan jag inte avslöja dock då jag ska ge bort lite i present.

Presentation


Hello! Är en ursprunglig skånetös på 30 som vill dela mina tankar, min vardag och rologa guldkanter i vardagen med min familj och mina vänner!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade du min blogg?
 via facebook
 känner dig privat
 via bloggplatsen.se
 råkade titta förbi
 tips av en vän

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards