Alla inlägg under mars 2016

Av Linda Karlberg - 27 mars 2016 19:13

Det är bland det roligaste jag vet. I torsdags gjorde jag comeback som påskkärring på jobbet. Det är så himla härligt att se pensionärerna så glada när jag kommer utklädd och bjuder på godis. I vanlig ordning var jag den enda utklädda påskkärringen för 4:e året i rad. Men vad gör det? Det var en av de bästa dagarna denna påsken. Glad påsk på er allihopa. ??????

Av Linda Karlberg - 23 mars 2016 09:56

Dagarna går så fort och ibland stannar jag upp. I dag är en sådan dag. I dag för 25 år sedan försvann den första av de viktigaste personerna i mitt liv under min uppväxt. Min mormor gick bort hastigt i en hjärtinfarkt.

Hon var en stor del i in barndom och har så många ljusa minnen av henne. Tror att hon följt mig genom åren och vandrat vid min sida som min skyddsängel många gånger.

Vill bara med detta inlägget uppmärksamma en av de finaste pärlorna i mitt liv och den första av många som ståt mig nära som gått bort.  Saknar dig lika mycket nu som då. <3   Tillägnar låten tusen bitar till dig då den spelades på radion när jag fick veta att du gått bort.  Tänder ett ljus för dig Inga Göransson <3 




Av Linda Karlberg - 14 mars 2016 10:15

Då har vi varit på årets återbesök hos veterinären. Detta med anledning  av att Eddie vart svårt sjuk 2014 och fick operera bort sin gallblåsa. Nu gällde det skulle han få fortsätta med medicin livet ut.  Proverna gick bra för veterinären att ta Eddie sa inte ens ett pip.


     

Sen var det den där eviga vänta.  Efter 45 min kom veterinären och sa att Eddies prover var alldeles utmärkta och att  han u är frisk förklarad och slipper ta sin medicin mer.  Så nu är en lättade Eddie och en lättad matte på väg hem för att fira. <3 Skönt att veta att Eddie nu är frisk och mår bra. Matte och husses prins. <3

Presentation


Hello! Är en ursprunglig skånetös på 30 som vill dela mina tankar, min vardag och rologa guldkanter i vardagen med min familj och mina vänner!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade du min blogg?
 via facebook
 känner dig privat
 via bloggplatsen.se
 råkade titta förbi
 tips av en vän

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards