Alla inlägg under juni 2015

Av Linda Karlberg - 24 juni 2015 18:31

Vid såna här tillfällen saknar jag dig så mycket mamma. Åren har gått så fort men det känns som igår som jag kramade om dig sista gången. Världens bästa extra mamma! Det känns så tomt! Jag älskar och saknar dig så mycket! ?????

Av Linda Karlberg - 24 juni 2015 11:38

Vill än en gån tacka så mycket för alla gratulationer i går i samband med min 30 årsdag!  Fick oväntat en helsida i Sundsvalls tidning i går och mycket beröm för en härlig intervju som speglade mig så bra. Kändes underbart att få så possitiv respons!  Gulle er! <3

Länkar här nedan artiklen som var i tidningen i går! Stor kram till er allihopa!

http://www.st.nu/slakt-o-vanner/fira-o-uppmarksamma/jag-vill-vara-den-basta-medmanniska-jag-kan-vara


Av Linda Karlberg - 22 juni 2015 11:40

Hallon!

Har fått för mig att jag ska göra det mesta själv nu när jag ska fira min födelsedag. Har tidigare testat sockerpasta då min man fyllde år med strålande resultat.  Funderar på design och så på tårtan. Den enda likheten blir att tårtan blir i grunden svart. Så långt har jag komit samt hittat lite bra sidor med inspiration. Fy hundan vad det klia i fingrarna! Men får beställa hem sakerna och vänta några dagar till! :)       

Min mans födelsedags tårta! :)

Av Linda Karlberg - 22 juni 2015 11:20

Med skräckblandad förtjustning inser jag att min födelsedag snart knackar på dörren. Min sista dag som 20 plus! Gah!  Stolt över allt jag lyckats med i mitt liv samt stolt över den jag är. Men även förväntans full över de planer som ligger framför mig och familjen.  Stolt över att jag tagit hand om mig själv och känner själv att jag är starkare nu. I Agusti blir det arbets träning och det kommer gå bra det känner jag. Peppar sista dagen som 20 plus med tvättstuge dejt och ja lite små pyssel hemma.  Firande av min födelsedag sker med familj och vänner 4-5 Juli samt den 23 Juli. :)  Nä nu ska denna ungdommen rocka skiten ur dag nr 364! :)


 

Av Linda Karlberg - 5 juni 2015 11:32

Ska aldrig beklaga mig över min situation. Men just nu är jag äntligen på väg åt rätt håll. Augusti väntar arbetsprövning och återgång till jobbet. Ska bli så skönt att ha något att göra. Det som är tråkigt men sant är att jag än en gång fått känna på ordspråket i nöden prövas vännen. ? Men det ska väl gå det med. Ber om ursäkt till vänner som det har uppstått missförstånd med. Förlåt för att jag inte hört av mig till er. Och när jag väl gör det så blir det bara bakslag.?

Presentation


Hello! Är en ursprunglig skånetös på 30 som vill dela mina tankar, min vardag och rologa guldkanter i vardagen med min familj och mina vänner!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade du min blogg?
 via facebook
 känner dig privat
 via bloggplatsen.se
 råkade titta förbi
 tips av en vän

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards