Direktlänk till inlägg 23 mars 2016

25 år av saknad....

Av Linda Karlberg - 23 mars 2016 09:56

Dagarna går så fort och ibland stannar jag upp. I dag är en sådan dag. I dag för 25 år sedan försvann den första av de viktigaste personerna i mitt liv under min uppväxt. Min mormor gick bort hastigt i en hjärtinfarkt.

Hon var en stor del i in barndom och har så många ljusa minnen av henne. Tror att hon följt mig genom åren och vandrat vid min sida som min skyddsängel många gånger.

Vill bara med detta inlägget uppmärksamma en av de finaste pärlorna i mitt liv och den första av många som ståt mig nära som gått bort.  Saknar dig lika mycket nu som då. <3   Tillägnar låten tusen bitar till dig då den spelades på radion när jag fick veta att du gått bort.  Tänder ett ljus för dig Inga Göransson <3 




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Karlberg - 27 december 2020 19:00

Hello på er alla mina trogna läsare. Hoppas att allt är väl med er. Med mig kunde det varit bättre men det går framåt. Fortfarande väldigt ont i min fot. Hoppas att ni hade en underbar jul. Själv vart det lungt firande hemma tillsammans med Nicklas o...

Av Linda Karlberg - 21 december 2020 08:45

Hello alla trogna läsare. Hoppas att allt är bra med er. Med mig kunde det varit bättre. Hade världens otur i Torsdags förra veckan. Ramlade framlänges ute när det var halt. Slog i magen och vrickade min högra fot. Trodde att jag endast fått en l...

Av Linda Karlberg - 3 december 2020 08:30


Hello alla trogna läsare. Nu är det längesedan jag uppdaterade sist. Hela 6 månader. Det har hänt så mycket både roligt och tråkigt under denna tiden. Men det kommer i min års sumering innan nyår. Jag lovar!Som titeln säger så har jag gjort något dom...

Av Linda Karlberg - 26 juni 2020 08:43

Hellu i stugorna. Hoppas att allt är bra med er i sommarvärmen. Vill än en gång tacka för alla gratulationer och uppvaktning på min 35årsdag. Det värmer i hjärtat mitt att så många av mina närmaste trots avståndet på grund covid 19 hörde av sig och s...

Av Linda Karlberg - 20 juni 2020 20:56

Hellu i stugan. Efter 5 veckors sjukskrivning och isolering på grund av Corona viruset kan jag äntligen säga att jag är frisk! Har nu varit symtomfri 1 vecka. Känns så overkligt att jag äntligen är frisk och kan visa mig ute igen. Hade sån stor lust...

Presentation


Hello! Är en ursprunglig skånetös på 30 som vill dela mina tankar, min vardag och rologa guldkanter i vardagen med min familj och mina vänner!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade du min blogg?
 via facebook
 känner dig privat
 via bloggplatsen.se
 råkade titta förbi
 tips av en vän

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards