Alla inlägg under september 2015

Av Linda Karlberg - 28 september 2015 16:45

Hej hopp!

Nu var det längesedan jag uppdaterade min blogg. men det har hänt lite sedan sist jag skrev. Bland annat så har jag sedan 1 September börjat arbetsträna på min arbetsplats vilket jag tycker fungerar superbra. Till en början var det 10 timmar i veckan dvs 2 timmar/dag Måndag till Fredag. Men nu har jag sakta ökat och r nu uppe i 3 timmar/dag from i dag faktiskt. Får ta det i min egen takt, vilket känns jätteskönt. Sen en annan sak som jag har gjort och som jag mår så bra av är att jag har lagt om min kost och börjat med Herbalife och dagliga promenader ggr 2 per dag. Detta har gjort mig gott och jag har nu sedan 1/9 gått ner 6 kg. :D Känns superhärligt att äntligen vara på g. Har även sedan jag börjat arbetsträna börjat skriva ångestdagbok om ja allt för att avlasta min ryggsäck och för att må bättre vilket känns superskönt.  Har även börjat med stegräknare from i dag via en app till min telefon som heter Runner. :) Och bara i dag har jag gått 4 km via promenad i morse och till och från jobbet. :) Super stolt över mig själv. Ska nu passa på att vila lite när jag skrivit färdigt då jag sedan i förmiddags har dragits med en envis huvudvärk.  Men men det bevisar ju bara att man inte har träskalle. ;) Men men nu ska jag bli duktigare på att blogga igen. Men fram tills nästa inlägg önskar jag er alla en trevlig vecka! Tjingeling!    

Presentation


Hello! Är en ursprunglig skånetös på 30 som vill dela mina tankar, min vardag och rologa guldkanter i vardagen med min familj och mina vänner!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade du min blogg?
 via facebook
 känner dig privat
 via bloggplatsen.se
 råkade titta förbi
 tips av en vän

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards