Alla inlägg under mars 2015

Av Linda Karlberg - 27 mars 2015 09:07

Längtar till Onsdag då jag äntligen ska åka ner till min del av familjen. Idag väntar tvättstugan och packning blandannat. Så härligt! Trevlig Fredag!

Av Linda Karlberg - 20 mars 2015 13:45

Idag vart det lunch med min arbetskamrat Monica. Tack för den goda mackan. Snart dags att gå och handla inför helgens fredagsmys med mina pojkar. ?

Av Linda Karlberg - 20 mars 2015 10:34

Inte alla som har en bästa vän som jag som levererr post på förmiddgen! <3  Tack för att du finns!

      

        


Av Linda Karlberg - 20 mars 2015 10:25

Det pirrar i magen och jag kan inte sluta le! :D Dagarna går så fort nu innan jag ska åka ner till min del av familjen. <3 1-8/4 kommer jag att tillbringa i Skåne. Och fortsatt sjukskriven till 26/4 sen blir det uppföljningsmöte med försäkringskassan, läkaren, arbetsgivaren och jag. Hoppas på att kunna börja arbetsträna och kunna få lite ordning i vardagen igen.  I dag åker väskan ner, packningslista skiriven och lite överraskningar till familjen så klart! Ska bli såå kul! :)


 

Home sweet home! <3<3<3<3<3< 3 

Av Linda Karlberg - 13 mars 2015 09:37

Däckad i migrän efter gårdagens ångest. Var först hos tandläkaren och lagade ett hål i en visdomstand på morgonen. Sen vart det ett besök hos läkaren på eftermiddagen. Nu är jag helt däckad. Vaknade med världens migrän. :-( Jävla fredag den 13 och jävla migrän. :-( Försöka få vila så jag kan gå bort till jobbet i eftermiddag och lämna av lite maränger till pensionärerna. ? Natti natti!

Av Linda Karlberg - 8 mars 2015 12:34

Hej hopp så här på internationella kvinnodagen/ vasalopps Söndagen!
Skrattade så jag hade ont i magen i går. Dag-Otto är och förblir en av mina idoler! Han ägde igår kväll med sin udda humor och dynamit i hand
Än en gång har dom lyckas! Det härliga gänget från Vallarna/Falkenberg! ?
Dagen avslutades med en vurpa på rullgruset i nerförsbacke. Jäkla klant jag är! Så i dag lite ledbruten nöjer jag mig med brunch och en dejt med tvättstugan. Trevlig Söndag önskar jag er alla! ?

En bild på världens sötaste Zita från Fredagens fika dejt med Asta. ? ?

Av Linda Karlberg - 7 mars 2015 12:58

I kväll är det dax. Som jag har längtat sen jag köpte biljetterna innan jul. :)  I kväll ska vi i väg på busis på Tonhallen och se Brännvin i kikar`n med blandannat  Jojje Jönsson och Siw Carlsson.  Kommer recentera sen när  vi landat hemme efteråt! :) Kram  och trevlig Lördag!            


 

Av Linda Karlberg - 6 mars 2015 11:00

 Nu äntligen har mitt paket med gardinerna och tygerna komit! Här ska fixas med vår gardiner så härligt!  Hoppas nu att jag och symaskinen kan hålla samms!  :D


 

Köks gardinerna. :)



   

Gästrum/hobby rum gardiner.



5 meter tyg som ska bli panelgardiner till sovrummet. :)


  

Tyget på 5 m som ska bli till panellängder till vardags rummet. :)


Önska mig lycka till! :D



Presentation


Hello! Är en ursprunglig skånetös på 30 som vill dela mina tankar, min vardag och rologa guldkanter i vardagen med min familj och mina vänner!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade du min blogg?
 via facebook
 känner dig privat
 via bloggplatsen.se
 råkade titta förbi
 tips av en vän

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards