Direktlänk till inlägg 5 juni 2020

Årets första jordgubbarna.

Av Linda Karlberg - 5 juni 2020 14:55

Hej på er. Det tog sin lilla tid innan jag uppdaterade bloggen sist. Haft lite skriv kramp.
Sen sist har veckorna gått och jag är nu inne på v.4 med covid 19. Har fortfarande symtom som gör att jag inte känner mig så pigg ännu. Men mer om det i nästa blogg inlägg då jag kommer skrivs om mitt sjukdomsförlopp och de symtom som jag hsr/har haft. Vet de som frågat mig om hur jag har haft det. Är så tacksam för allt stöd och hjälp nu när vi ligger sjuka.
Nu till något roligare.
Har nu ätit årets första svenska jordgubbar. Super goda och saftiga. Känns helt klart som ett lovande tecken på att nu är sommaren äntligen här! Som jag har längtat efter sol och värme. Hoppas ni får en underbar helg och glöm inte tvätta händerna. Kram på er/ Linda ???

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Karlberg - 27 december 2020 19:00

Hello på er alla mina trogna läsare. Hoppas att allt är väl med er. Med mig kunde det varit bättre men det går framåt. Fortfarande väldigt ont i min fot. Hoppas att ni hade en underbar jul. Själv vart det lungt firande hemma tillsammans med Nicklas o...

Av Linda Karlberg - 21 december 2020 08:45

Hello alla trogna läsare. Hoppas att allt är bra med er. Med mig kunde det varit bättre. Hade världens otur i Torsdags förra veckan. Ramlade framlänges ute när det var halt. Slog i magen och vrickade min högra fot. Trodde att jag endast fått en l...

Av Linda Karlberg - 3 december 2020 08:30


Hello alla trogna läsare. Nu är det längesedan jag uppdaterade sist. Hela 6 månader. Det har hänt så mycket både roligt och tråkigt under denna tiden. Men det kommer i min års sumering innan nyår. Jag lovar!Som titeln säger så har jag gjort något dom...

Av Linda Karlberg - 26 juni 2020 08:43

Hellu i stugorna. Hoppas att allt är bra med er i sommarvärmen. Vill än en gång tacka för alla gratulationer och uppvaktning på min 35årsdag. Det värmer i hjärtat mitt att så många av mina närmaste trots avståndet på grund covid 19 hörde av sig och s...

Av Linda Karlberg - 20 juni 2020 20:56

Hellu i stugan. Efter 5 veckors sjukskrivning och isolering på grund av Corona viruset kan jag äntligen säga att jag är frisk! Har nu varit symtomfri 1 vecka. Känns så overkligt att jag äntligen är frisk och kan visa mig ute igen. Hade sån stor lust...

Presentation


Hello! Är en ursprunglig skånetös på 30 som vill dela mina tankar, min vardag och rologa guldkanter i vardagen med min familj och mina vänner!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade du min blogg?
 via facebook
 känner dig privat
 via bloggplatsen.se
 råkade titta förbi
 tips av en vän

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards