Alla inlägg den 8 april 2012

Av Linda Karlberg - 8 april 2012 19:02

Hej hopp! Har haft en toppen dag tillsammans med en något bakis lillebror. I dag Har vi gått runt mycket i stan och tittat. Passade på att fotografera en hel del. Dagen på stan avslutades med årets första mjukglass. Underbart. Dagens middag vart kycklingfil'e med klyftpotatis och beainaise sås. Gott! :-) Just nu njuter jag av en kopp the the medans lillstrumpa frilansar kan det bli bättre!

Av Linda Karlberg - 8 april 2012 11:16

Hängde med brorsan på hemma fest hos en kompis till honom. Där fick jag träffa några av hans kompisar, ta några cider och bara umgås och surrar. Ett toppen gäng måste håg säga. Skit kul att träffa er ni vet vilka ni är. Så i dag vaknade jag med lite huvud värk men annars inte bakis. Still going strong! Får se vad dagen har att erbjuda! Tjingeling!

Presentation


Hello! Är en ursprunglig skånetös på 30 som vill dela mina tankar, min vardag och rologa guldkanter i vardagen med min familj och mina vänner!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade du min blogg?
 via facebook
 känner dig privat
 via bloggplatsen.se
 råkade titta förbi
 tips av en vän

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards