Alla inlägg den 3 maj 2012

Av Linda Karlberg - 3 maj 2012 09:27

Hej hopp! Har inte hunnit skriva då det hänt mycket i mitt liv dom senaste dagarna. Förutom 2 dödsfall i bland mina nära och kära så  har ju pollen säsongen börjat med besked. Så har gått med denna underbara täppta näsa och snuva i snart 3 veckor.  Först är det björken som nu står i blom, sen kommer gräset och sist gråbo så nu har min näsa fullt upp. Ska ta och gå till vårdcentralen till nästa vecka och begära att få utskrivet starka allergi mediciner så man kan leva som vanligt.

Nu ska tanten ta och sluta gnälla. :)

I går tog jag mig en sväng till Birsta efter jobbet. Gjorde faktiskt lite fynd, bland annat ett par ursöta ballerina skor för 99 kr och en ny fin och luftig vårjacka för knappt 600 kr. :)  Och så klart paket till min andra hälft som fyller år på lördag. Till nästa år lär det bli mera ös på firandet då min man fyller 30 år. :)

Nä nu ska jag ta och pyssla lite här hemma innan det är dax att dra en sväng till jobbet. Tjingeling och ha det bäst!

Presentation


Hello! Är en ursprunglig skånetös på 30 som vill dela mina tankar, min vardag och rologa guldkanter i vardagen med min familj och mina vänner!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade du min blogg?
 via facebook
 känner dig privat
 via bloggplatsen.se
 råkade titta förbi
 tips av en vän

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards