Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Linda Karlberg - 21 februari 2012 14:32

Då var det fettisdag igen och man ska svulsta i sig semlor. :) Inte mig i mot! :) Goda men ack så mättande och beroendeframkallande bakelser. :) Tänker på en vän till mig som inte kan äta någon semla i år. Hon befinner sig just nu på restande fot runt omkring i vår vida värld. Senaste jag hörde i från henne var hon i kapstaden. Lovar att äta en semla för dig med Alexandra.   

I kväll blir det även lite födelsedagsfirande då en nära vän till mig och min man fyller år i dag. :) Hoppas att han kommer bli glad för sin present!

I min familj är det många som fyller år i Februari, dom flesta bästan i alla fall. Det börjar med svärmor den 6:e, en vän till oss nu i dag, min mamma och min älskade extra syster Nadja på Torsdag, min extra systerdotter Moa på fredag och sen e det lungt med ffödelsedagar tills min svägerska fyller år i Mars. :)


Men men ny ska jag ta och njutaav lita musik och pyssel här hemma med Eddie Husse hans kommer hem vid 6 tiden. Tjingeling!  


 

Av Linda Karlberg - 21 februari 2012 11:24

Efter mycket velande har jag äntligen bestämt mig för att börja blogga igen. Har saknat att ventilera dagens små guldkorn med min familj som bor söderut. :)

Lite om mig: En ursprunglig skåning som flyttade norrut. Bor tillsammans med min man och våran katt Eddie som har lika mycket åsikter om livets goda som en envis liten kille.

Mina intressen är musik, bakning, vännerna, partaja och familjen. :)

Detta var det första inlägget av framtida många. Tjingeling!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hello! Är en ursprunglig skånetös på 30 som vill dela mina tankar, min vardag och rologa guldkanter i vardagen med min familj och mina vänner!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade du min blogg?
 via facebook
 känner dig privat
 via bloggplatsen.se
 råkade titta förbi
 tips av en vän

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards