Alla inlägg den 29 februari 2012

Av Linda Karlberg - 29 februari 2012 17:46

Hej hopp! har inte haft tid över för att kunna sitta framför datorn förrens nu, hoppas det inte gör något! :)

Jah adå e det skottdagen i dag vad det nu innebär.

För min del har det bara betyt en extra dag på året, men kanske mer för någon annan i vårt avlånga land.

I dag har jag mest spenderat tiden på mitt jobb såm jag trivs superbra md. Jag jobbar som undersköterska inom älderomsorgen i Timrå kommun sedan 3 år tillbaka och trivs riktigt bra.

Annars har dagen mest gått åt att mysa med Eddie, prata med mamma samt lagat matlådor tills i morgon. Lagade något så gott som korvstroganoff och ris! Mums! Supergott och längesedan man åt.

I bland känns det som om jag har dåligt med ideer på vad man kan laga som matlåda som går enkelt att värma. Ni får gärna komma med tips! :)  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hello! Är en ursprunglig skånetös på 30 som vill dela mina tankar, min vardag och rologa guldkanter i vardagen med min familj och mina vänner!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade du min blogg?
 via facebook
 känner dig privat
 via bloggplatsen.se
 råkade titta förbi
 tips av en vän

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards