Alla inlägg den 21 april 2013

Av Linda Karlberg - 21 april 2013 23:12

Tänk vad mycket lite sol, fika ett gott sällskap, en prommenad och några goda råd kan göra. Det värmer i hjärtat kort sakt. Har en underbar man som stöd och inte så tokigt heller att han lagar mat, bakar goda brownies städar och sköter om mig, Eddie och hushållet. Tack älskling!   Nu laddar jag för sängen och vårdcentralen i morgon. Nu jäklar ska det gå mot det bättre, i morgon ny dag med nya möjligheter och då tar jag nya tag.   

Av Linda Karlberg - 21 april 2013 11:09

Har tänkt länge på att nä nu jäklar måste jag starta om på nytt för att må bra både psykiskt och fysiskt. Är jätte stolt över att kunna säg att sedan drygt 1,5 år är jag rökfri. Har nu börjat se över mina mat vanor (inte så lätt nu när jag kämpar med att få i mig något. Men nu jäklar ska det bli ändring.) Samt att jag slängt ut alla energi sugare ur mitt liv hur smärtsamt det än har varit så har det hjälpt mig så oehört mycket. Sen att ut och gå mera är en sak som jag längtar efter och ska ta tag i. Älskar att ut och gå och renas huvudet från alla tankar och skräp.   Nä nu är det dax för skärpning. Ska först nu till vc i morgon och börja få hjälp med min plågoande som plågat mig sen början av året. Är tacksam för allt stöd från vänner, familj och arbetskamrater.    Nu betyder så otroligt mycket! 

Presentation


Hello! Är en ursprunglig skånetös på 30 som vill dela mina tankar, min vardag och rologa guldkanter i vardagen med min familj och mina vänner!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade du min blogg?
 via facebook
 känner dig privat
 via bloggplatsen.se
 råkade titta förbi
 tips av en vän

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards