Alla inlägg den 15 september 2014

Av Linda Karlberg - 15 september 2014 12:06

Tiden går förfort. Inser att det är drygt ett år sen jag uppdaterade min blogg.

Det har hänt så mycket.  Min älskade svärmor gick hastigt bort för 6 månader sedan. Det var som att dra undan mattan under fötterna på oss hela familjen. Jag ljuger om jag säger att det varit lätt att gå vidare. Saknar henne varje dag.  


Nu har vi desutom bott i vår lägenhet i drygt ett år. Firade detta med en god lunch tllsammans med min bästa vän och granne. En vän som har varit en av de få som funnits i med och motgångar. Som nu när svärmor rycktes i från oss.  Man kan väl säga som talesätten i nöden prövas vännen. 

I övrigt kan jag inte klaga. Dagarna går och jag mår efter omständigheterna bra.  Förutom då också den där jäkla maginfluensan som gr som däckade min nästan hela förra veckan. Men men nu är man på benen igen. Lgtar efter att se vad hösten har att erbjuda. Får kanske besök söderifrån från min familj.Annars blir det väl mest massa pyssel på hemma plan och bara ta det lungt.  Kan tyckas som lättja och så men för mig är det som honung för själen. Hösten är ingen rolig tid för panikångest drabbade. Men gör det bästa av situationen. Må å got och var rädd om er alla! <3

   


Presentation


Hello! Är en ursprunglig skånetös på 30 som vill dela mina tankar, min vardag och rologa guldkanter i vardagen med min familj och mina vänner!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade du min blogg?
 via facebook
 känner dig privat
 via bloggplatsen.se
 råkade titta förbi
 tips av en vän

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards