Alla inlägg den 22 september 2014

Av Linda Karlberg - 22 september 2014 22:32

Jaja just en rolig titel va? Hm.. I morgon inleds min dag med en rektoskopi på vårdcentralen. Inte direkt vad man skulle göra en Tisdags förmiddag. :(  Men jajja så blir det. Så  kväll och i morgon bitti innan besöket är det microlax som gäller. Denna undersökningen blir till följd av att jag gått en längre tid och haft ont i nedre

delen av buken samt att jag drabbades av en kraftig blödning från rumpan för en dryg månad sen.

Men nog pratat om det. I morgon gäller det mer en så. Får se om min husläkare förlänger min sjukskrivning vilket vore det bästa då jag fortfarande mår mycket dåligt.

Senast i går fick jag en panikångest attack på Ica butiken här nere i byn.  :(  Får hoppas att jag blir fortsatt sjukskriven ett tag till, får en bra medicin samt äntligen få träffa kuratorn. Vilket verkar vara en lyx vara på våran vårdcentral här hemma. Så håll alla tummar och tår för mig. 

Presentation


Hello! Är en ursprunglig skånetös på 30 som vill dela mina tankar, min vardag och rologa guldkanter i vardagen med min familj och mina vänner!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade du min blogg?
 via facebook
 känner dig privat
 via bloggplatsen.se
 råkade titta förbi
 tips av en vän

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards