Alla inlägg den 21 december 2020

Av Linda Karlberg - 21 december 2020 08:45

Hello alla trogna läsare.

Hoppas att allt är bra med er. Med mig kunde det varit bättre.

Hade världens otur i Torsdags förra veckan. Ramlade framlänges ute när det var halt. Slog i magen och vrickade min högra fot. Trodde att jag endast fått en lättare stukning. Jobbade hela helgen med Alvedon i kroppen och hade lite ont. I Måndags reagerade jag på att inte svullnaden kring min fotled inte ville ge med sig. Ringde 1177 som gav mig en remiss till vc kl 8 på Tisdagen. Läkaren som undersökte mig konstatera att jag fått en rejäl stukning och skickade hem mig med Naproxen i 10 dagar samt 14 dagars sjukskrivning.   Snacka om att jag haft tur i oturen. Kunde blivit en fraktur om jag vrickat foten lite till. Men nu blir det att fira jul och nyår med mycket vila och foten lindad samt i hög läge. Min vanliga otur.    Kommer bli flitigare på bloggen och hoppas att ni vill följa min nu upp och ner vända vardag. Kram på er!   


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hello! Är en ursprunglig skånetös på 30 som vill dela mina tankar, min vardag och rologa guldkanter i vardagen med min familj och mina vänner!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade du min blogg?
 via facebook
 känner dig privat
 via bloggplatsen.se
 råkade titta förbi
 tips av en vän

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2020
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards