Alla inlägg den 27 december 2020

Av Linda Karlberg - 27 december 2020 19:00

Hello på er alla mina trogna läsare.
Hoppas att allt är väl med er. Med mig kunde det varit bättre men det går framåt. Fortfarande väldigt ont i min fot. Hoppas att ni hade en underbar jul. Själv vart det lungt firande hemma tillsammans med Nicklas och våra 2 4 benta prinsar. Fick jätte fina julklappar som jag verkligen önskat mig! Blandannat 2 st underbara och fina the muggar och en bok som jag önskat mig. Detta fick jag av min stora syster och  ena storebror med familjer. Av min lillebror fick vi en jättefin plåtask med choklad och av min älskling fick jag presentkort på 3 gratis månader med Spotify. Ni som känner mig väl vet att jag alltid har musik i bakgrunden hemma eller lyssnar på olika poddar. Så en hel underbar julklapp.    

Sen efter julhelgen var vi ner till min nära vän och granne och byte julklappar med henne, hennes särbo, hans bror och särbo dotter. Fick då 2 fina ljus och en fin paket med servetter. 


I övrigt har vi mest tagit det lungt då jag fortfarande har väldigt ont i min fot. Hoppas verkligen att jag ska bli bättre snart. Nog pratat om det.  Nästa blogginlägg kommer handla om min års resumé av det kaos artade året som nu lider mot sitt slut. Bye bye 2020. 


Tills nästa gång. God fortsättning på er. Var rädd om varandra.   


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hello! Är en ursprunglig skånetös på 30 som vill dela mina tankar, min vardag och rologa guldkanter i vardagen med min familj och mina vänner!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade du min blogg?
 via facebook
 känner dig privat
 via bloggplatsen.se
 råkade titta förbi
 tips av en vän

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2020
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards